Landgoed Duin & Kruidberg
Het nieuwe logo ontwerp van Landgoed Duin en Kruidberg weerspiegelt de prachtige en tijdloze schoonheid van deze historische locatie. Het logo is zorgvuldig vormgegeven om de essentie van het landgoed…
Bij het ontwikkelen van een corporate identity of huisstijl gaat het niet alleen om wat de doelgroep ziet, hoort of leest. Maar het is het complete plaatje wat je uitstraalt als bedrijf. Zowel intern als extern. Een eenduidig beeld overbrengen van organisatie of product kent vele aspecten. Een sterk merk is altijd zichzelf en overal even herkenbaar. Daar speelt onder andere je visuele identiteit een onmisbare rol in. Want hoe laat je zien waar je bedrijf voor staat? Een goede visuele identiteit zorgt voor herkenning. En het zet je doelgroep op het juiste spoor. Daarom spelen design en visuele communicatie hierbij een belangrijke rol. Maar ook gedrag, dresscode, taalgebruik, public relations en begroeting aan de telefoon zijn onderdelen van een huisstijl.
Versgeplukt houdt zich bezig met logo ontwerp, branding, positioneren en het revitaliseren van merken en organisaties. Door een slimme aanpak wordt de relevantie van je organisatie, dienst en/of product helder en tastbaar. Het ontwikkelen van een maximale identificatiekracht en een positief onderscheidend vermogen is één. Maar het daadwerkelijk branden daarvan is twéé. Full service reclamebureau Versgeplukt beheerst beide disciplines. En werkt volgens de formule van geïntegreerde communicatie via de juiste mix van online en offline media.
Het nieuwe logo ontwerp van Landgoed Duin en Kruidberg weerspiegelt de prachtige en tijdloze schoonheid van deze historische locatie. Het logo is zorgvuldig vormgegeven om de essentie van het landgoed…
LEEFOM omgevingsmanagement is een echte kwartiermakers die in staat zijn complexe opgaven te vereenvoudigen, te analyseren en overzicht te creëren. Daarnaast zijn ze in staat om zowel met interne- als…
Het Ichthus Lyceum staat midden in een voortdurend veranderende samenleving. Zij willen dat leerlingen zich zo ontwikkelen dat zij er aan kunnen deelnemen en dat zij deze vorm kunnen geven….
Communicatie Pré Wonen Pré Wonen heeft Versgeplukt uitgekozen voor het design van hun nieuwe verkoopwebsite en een restyle van het Pré Wonen personeelsmagazine ZIN!. Voor Pré Wonen verzorgde Versgeplukt het…
Voor van Leeuwen Vleesch maakte wij het design voor logo en de huisstijl. Van Leeuwen Vleesch is een begrip in Overveen en Haarlem. Wij maakte voor van Leeuwen Vleesch tal…
Meer is hier niet te zien. Toch meer zien? Ga naar contact en stuur een bericht.
Meer is hier niet te zien. Toch meer zien? Ga naar contact en stuur een bericht.