In opdracht van Synetic heeft Versgeplukt de eerste aanzet gemaakt voor het nieuwe Ardoer webdesign en app. Tevens het interaction design en de doorvertaling naar de mobile app.
![](/wp-content/uploads/2013/11/ardoer2.jpg)
Vergelijkbare berichten
![Duthler](/wp-content/uploads/2013/11/duthler-5-768x396.jpg)
Duthler
Voor Duthler mode heeft Versgeplukt de nieuwe corporate identity en huisstijl ontwikkeld. Aan de hand van het reeds ontwikkelde logo…
![Prophia huisstijl en website](/wp-content/uploads/2013/11/prophia-3-768x396.jpg)
Prophia huisstijl en website
De vraag van Prophia aan Versgeplukt was het creëren van een nieuw logo en huisstijl dat strak, modern, vriendelijk en…
![Brigitte Kramer Styling](/wp-content/uploads/2013/11/brigitte-kramer-2-768x396.jpg)
Brigitte Kramer Styling
In opdracht van Brigitte Kramer heeft Versgeplukt een nieuw logo, huisstijl en een haar website gerealiseerd. Brigitte Kramer Styling Op…
![Whisky en Rum aan zee festival – website, huisstijl, communicatie](/wp-content/uploads/2015/10/whisky-en-rum-aan-zee-1-768x427.jpg)
Whisky en Rum aan zee festival – website, huisstijl, communicatie
Slijterij & Wijnhuis “Zeewijck” – Versgeplukt maakte voor het Whisky en Rum aan zee festival de huisstijl, logo en website….
![Watersport campagne NBTC](/wp-content/uploads/2015/02/nbtc-watersport-campagne-768x427.jpg)
Watersport campagne NBTC
Voor het Nederlands Bureau voor Toerisme en Congressen (NBTC) heeft Versgeplukt (in samenwerking met i-knowhow) het concept en de realisatie…
![recreatie marketing 2.0 recron branding concept](/wp-content/uploads/2013/11/recreatiemarketing-derotonde1-768x396.jpg)
recreatie marketing 2.0 recron branding concept
In opdracht van MarketingMonday maakte Versgeplukt een viertal concepten en visuele kernconcepten voor de leergang recreatie marketing 2.0.