Category

portfolio

Bert van Vulpen makelaars en hypotheken

By | apps, communicatie, concept en creatie, grafisch ontwerp, huisstijl en logo, interaction design, vastgoed communicatie

Voor Bert van Vulpen heeft Versgepukt een aantal campagnes ontwikkeld die inspelen op de actualiteiten. Maar ook de nieuwe aankoop campagne en het design voor de nieuwe website van Bert van Vulpen komen uit de koker van Versgeplukt.

Een inhaker was gericht op de formatie van het nieuwe kabinet, met een knipoog naar een bekend biermerk. ‘Je kunt vinden van het nieuwe kabinet wat je wilt, maar de hypotheekrenteaftrek blijft behouden. En dat is goed nieuws voor elke (toekomstige) huiseigenaar. En dus ook voor bert van vulpen makelaars!’

Neem een kijkje op de website van Bert van Vulpen makelaars

Duthler

By | communicatie, concept en creatie, grafisch ontwerp, huisstijl en logo, portfolio, webdesign

Voor Duthler mode heeft Versgeplukt de nieuwe corporate identity en huisstijl ontwikkeld.

Aan de hand van het reeds ontwikkelde logo werd een doorvertaling gemaakt in stramien en grid voor diverse uitingen. De nieuwe folders, tassen, advertenties, bonus mailer etc. van Duthler mode werden door Versgeplukt vormgegeven en vastgelegd in een huisstijl manual.

prewonen magazine

Pré Wonen – communicatie, huisstijl, magazine, website

By | apps, communicatie, concept en creatie, grafisch ontwerp, huisstijl en logo, interaction design, online marketing Haarlem, portfolio, vastgoed communicatie, webdesign, websites

Communicatie Pré Wonen

Pré Wonen heeft Versgeplukt uitgekozen voor het design van hun nieuwe verkoopwebsite en een restyle van het Pré Wonen personeelsmagazine ZIN!. Voor Pré Wonen verzorgde Versgeplukt het interaction design, het webdesign en vormgeving voor de nieuwe verkoop website. Voor het interne magazine ZIN! verzorgde Versgeplukt de vormgeving en opmaak.

www.prewonen.nl

Watersport campagne NBTC

By | apps, communicatie, concept en creatie, grafisch ontwerp, interaction design, online marketing Haarlem, portfolio, social media campagne

Voor het Nederlands Bureau voor Toerisme en Congressen (NBTC) heeft Versgeplukt (in samenwerking met i-knowhow) het concept en de realisatie op zich genomen voor de internationale watersport campagne. Het NBTC zet met de Watersport campagne, ‘Nederland, waar het water je beweegt’, Nederland op de kaart als aantrekkelijke watersportbestemming voor iedereen: gevarieerd, betaalbaar, goed bereikbaar en veilig. Na de opstart in 2011, primair gericht op zichtbaarheid, ligt in 2012 de focus op interactie met de consumenten.

Doelstellingen:

    Positionering Nederlandse wateractiviteiten
    Meer verblijfbezoek op, in of onder het Nederlandse water
    Meer bestedingen

Het Nederlands Bureau voor Toerisme & Congressen (NBTC) is de organisatie die verantwoordelijk is voor de marketing van Nederland in binnen- en buitenland. Via de merken ‘Lekker weg in eigen land’ en ‘Holland’ zetten ze Nederland op de kaart als aantrekkelijke bestemming.

watersport.holland.com

Nederlands Bureau voor Toerisme NBTC

By | apps, concept en creatie, grafisch ontwerp, online marketing Haarlem, portfolio

Versgeplukt ontwikkelde het concept en beeldtaal voor de meerjarige, internationale kustcampagne voor het NBTC Nederlands Bureau voor Toerisme & Congressen. Het concept is ontstaan tijdens een ‘creatie op locatie’ brainstorm in samenwerking met I-knowhow en NBTC.

Deze campagne heeft als doel om, samen met de kustprovincies, de bekendheid van de Nederlandse kust te vergroten en (herhaal)bezoek te stimuleren. De NBTC campagne loopt in de belangrijkste herkomstlanden voor het kusttoerisme Duitsland, België en Nederland.