In opdracht van Bureau Promotie Podiumkunsten BPP en MarketingMonday heeft Versgeplukt een aantal kernconcepten ontwikkeld voor vier uiteenlopende cases voor theatermarketing 2.0. Versgeplukt nam voor twee voorstellingen en twee landelijke generieke campagnes het concept, copy en design voor haar rekening. De concepten werden uiteindelijk gepresenteerd tijdens een bijeenkomst theatermarketing 2.0 in De Balie, Amsterdam.

Vergelijkbare berichten

Duthler
Voor Duthler mode heeft Versgeplukt de nieuwe corporate identity en huisstijl ontwikkeld. Aan de hand van het reeds ontwikkelde logo…

Webdesign vliegtickets
Responsive webdesign vliegtickets vliegtickets.nl

byBar Events, logo en huisstijl
Voor byBar Events heeft Versgeplukt een nieuw logo en daarop aansluitende huisstijl ontworpen.

Whisky en Rum aan zee festival – website, huisstijl, communicatie
Slijterij & Wijnhuis “Zeewijck” – Versgeplukt maakte voor het Whisky en Rum aan zee festival de huisstijl, logo en website….

recreatie marketing 2.0 recron branding concept
In opdracht van MarketingMonday maakte Versgeplukt een viertal concepten en visuele kernconcepten voor de leergang recreatie marketing 2.0.

Brigitte Kramer Styling
In opdracht van Brigitte Kramer heeft Versgeplukt een nieuw logo, huisstijl en een nieuwe flash website gerealiseerd. Op de nieuwe…