In opdracht van Bureau Promotie Podiumkunsten BPP en MarketingMonday heeft Versgeplukt een aantal kernconcepten ontwikkeld voor vier uiteenlopende cases voor theatermarketing 2.0. Versgeplukt nam voor twee voorstellingen en twee landelijke generieke campagnes het concept, copy en design voor haar rekening. De concepten werden uiteindelijk gepresenteerd tijdens een bijeenkomst theatermarketing 2.0 in De Balie, Amsterdam.

Vergelijkbare berichten

Whisky en Rum aan zee festival – website, huisstijl, communicatie
Slijterij & Wijnhuis “Zeewijck” – Versgeplukt maakte voor het Whisky en Rum aan zee festival de huisstijl, logo en website….

Kunstconnectie marketing 2.0
In opdracht van MarketingMonday maakte Versgeplukt, voor verschillende cases uit de leergang Kunstconnectie marketing 2.0, diverse kernconcepten en creatieve doorvertalingen….

byBar Events, logo en huisstijl
Voor byBar Events heeft Versgeplukt een nieuw logo en daarop aansluitende huisstijl ontworpen.

Duthler
Voor Duthler mode heeft Versgeplukt de nieuwe corporate identity en huisstijl ontwikkeld. Aan de hand van het reeds ontwikkelde logo…

Ardoer webdesign en app
In opdracht van Synetic heeft Versgeplukt de eerste aanzet gemaakt voor het nieuwe Ardoer webdesign en app. Tevens het interaction…

Westvast vastgoed huisstijl
Voor Westvast vastgoed realiseerde Versgeplukt een strak vormgegeven logo en huisstijl. In opdracht van Westvast Vastgoed werd er een logo…