In opdracht van Bureau Promotie Podiumkunsten BPP en MarketingMonday heeft Versgeplukt een aantal kernconcepten ontwikkeld voor vier uiteenlopende cases voor theatermarketing 2.0. Versgeplukt nam voor twee voorstellingen en twee landelijke generieke campagnes het concept, copy en design voor haar rekening. De concepten werden uiteindelijk gepresenteerd tijdens een bijeenkomst theatermarketing 2.0 in De Balie, Amsterdam.

Vergelijkbare berichten

theatermarketing 2.0
Conceptontwikkeling en creatieve voorstellen voor diverse cases ten bate van de leergang Theatermarketing 2.0 in opdracht van MarketingMonday en Bureau…

Bert van Vulpen makelaars en hypotheken
Voor Bert van Vulpen heeft Versgepukt een aantal campagnes ontwikkeld die inspelen op de actualiteiten. Maar ook de nieuwe aankoop…

TimGroep – huistijl, brochure, website haarlem
Nieuwe website en brochure voor de Timgroep

KLM concept copy SRM Do-It weekend
Voor het Do-It weekend van de Marcom-B opleiding van SRM kreeg Versgeplukt de opdracht om in zeer korte tijd een…

Woodwing SmartDPS webdesign
Versgeplukt maakt in opdracht van Woodwing de designs visuals voor de Woodwing SmartDPS website.

Oxxio – campagnes zakelijke markt
In opdracht van JPGdance een aantal concepten gerealiseerd voor Oxxio zakelijk. Banners, drukwerk, animatie en webdesign.