In opdracht van Bureau Promotie Podiumkunsten BPP en MarketingMonday heeft Versgeplukt een aantal kernconcepten ontwikkeld voor vier uiteenlopende cases voor theatermarketing 2.0. Versgeplukt nam voor twee voorstellingen en twee landelijke generieke campagnes het concept, copy en design voor haar rekening. De concepten werden uiteindelijk gepresenteerd tijdens een bijeenkomst theatermarketing 2.0 in De Balie, Amsterdam.
![](/wp-content/uploads/2013/11/theatermarketing-1.jpg)
Vergelijkbare berichten
![theatermarketing 2.0](/wp-content/uploads/2013/11/theatermarketing2-1-768x396.jpg)
theatermarketing 2.0
Conceptontwikkeling en creatieve voorstellen voor diverse cases ten bate van de leergang Theatermarketing 2.0 in opdracht van MarketingMonday en Bureau…
![Kunstconnectie marketing 2.0](/wp-content/uploads/2013/11/kunstconnectie2-4-768x396.jpg)
Kunstconnectie marketing 2.0
In opdracht van MarketingMonday maakte Versgeplukt, voor verschillende cases uit de leergang Kunstconnectie marketing 2.0, diverse kernconcepten en creatieve doorvertalingen….
![van leeuwen vleesch – huisstijl, website, acties](/wp-content/uploads/2013/11/van-leeuwen-vleesch-3-768x396.jpg)
van leeuwen vleesch – huisstijl, website, acties
Versgeplukt werkt ook voor de slager op de hoek! Nou ja… niet zo maar een slager. Als je bij van…
![Westvast vastgoed huisstijl](/wp-content/uploads/2013/11/westvast-2-768x396.jpg)
Westvast vastgoed huisstijl
Voor Westvast vastgoed realiseerde Versgeplukt een strak vormgegeven logo en huisstijl. In opdracht van Westvast Vastgoed werd er een logo…
![Prophia huisstijl en website](/wp-content/uploads/2013/11/prophia-3-768x396.jpg)
Prophia huisstijl en website
De vraag van Prophia aan Versgeplukt was het creëren van een nieuw logo en huisstijl dat strak, modern, vriendelijk en…
![Webdesign vliegtickets](/wp-content/uploads/2013/10/vliegtickets-responsive-website-768x427.jpg)
Webdesign vliegtickets
Responsive webdesign vliegtickets vliegtickets.nl