Voor byBar Events heeft Versgeplukt een nieuw logo en daarop aansluitende huisstijl ontworpen.

Vergelijkbare berichten

KLM concept copy SRM Do-It weekend
Voor het Do-It weekend van de Marcom-B opleiding van SRM kreeg Versgeplukt de opdracht om in zeer korte tijd een…

Theatermarketing 2.0 – Bureau Promotie Podiumkunsten
In opdracht van Bureau Promotie Podiumkunsten BPP en MarketingMonday heeft Versgeplukt een aantal kernconcepten ontwikkeld voor vier uiteenlopende cases voor…

theatermarketing 2.0
Conceptontwikkeling en creatieve voorstellen voor diverse cases ten bate van de leergang Theatermarketing 2.0 in opdracht van MarketingMonday en Bureau…

Duthler mode, huisstijl, corporate identity, folder
Voor Duthler mode heeft Versgeplukt de nieuwe corporate identity en huisstijl ontwikkeld. Aan de hand van het reeds ontwikkelde logo…

TimGroep – huistijl, brochure, website haarlem
Nieuwe website en brochure voor de Timgroep

Pré Wonen – communicatie, huisstijl, magazine, website
Communicatie Pré Wonen Pré Wonen heeft Versgeplukt uitgekozen voor het design van hun nieuwe verkoopwebsite en een restyle van het…