In opdracht van Algemene Woningbouwvereniging Monnickendam en Westvast heeft Versgeplukt de complete vastgoedcommunicatie voor het nieuwbouwproject De Trambaan gerealiseerd.
Neem een kijkje op de project website: www.detrambaan.nl
Neem een kijkje op de project website: www.detrambaan.nl
In opdracht van MarketingMonday maakte Versgeplukt een viertal concepten en visuele kernconcepten voor de leergang recreatie marketing 2.0.
Voor Duthler mode heeft Versgeplukt de nieuwe corporate identity en huisstijl ontwikkeld. Aan de hand van het reeds ontwikkelde logo…
In opdracht van Brigitte Kramer heeft Versgeplukt een nieuw logo, huisstijl en een haar website gerealiseerd. Brigitte Kramer Styling Op…
In opdracht van Bureau Promotie Podiumkunsten BPP en MarketingMonday heeft Versgeplukt een aantal kernconcepten ontwikkeld voor vier uiteenlopende cases voor…
Versgeplukt werkt ook voor de slager op de hoek! Nou ja… niet zo maar een slager. Als je bij van…
In opdracht van Communicatiebureau Salmay realiseerde Versgeplukt het design en de website voor www.nutriciazoetermeer.nl. De website is onderdeel van de…