PARO Software & Engineering
Versgeplukt heeft PARO volledig in een nieuw jasje gestoken. Na het ontwerp van een compleet nieuwe huisstijl en identiteit hebben we een nieuwe website gerealiseerd. De responsive website is drietalig opgezet.
Versgeplukt heeft PARO volledig in een nieuw jasje gestoken. Na het ontwerp van een compleet nieuwe huisstijl en identiteit hebben we een nieuwe website gerealiseerd. De responsive website is drietalig opgezet.
Voor Duthler mode heeft Versgeplukt de nieuwe corporate identity en huisstijl ontwikkeld. Aan de hand van het reeds ontwikkelde logo…
Voor Duthler mode heeft Versgeplukt de nieuwe corporate identity en huisstijl ontwikkeld. Aan de hand van het reeds ontwikkelde logo…
In opdracht van MarketingMonday maakte Versgeplukt een viertal concepten en visuele kernconcepten voor de leergang recreatie marketing 2.0.
Versgeplukt ontwikkelde het concept en beeldtaal voor de meerjarige, internationale kustcampagne voor het NBTC Nederlands Bureau voor Toerisme & Congressen….
In opdracht van Synetic heeft Versgeplukt de eerste aanzet gemaakt voor het nieuwe Ardoer webdesign en app. Tevens het interaction…
In opdracht van MarketingMonday werd Versgeplukt gevraagd mee te denken voor het concept, copy, keyvisuals en brochure voor MarketingMonday Social…