PARO Software & Engineering
Versgeplukt heeft PARO volledig in een nieuw jasje gestoken. Na het ontwerp van een compleet nieuwe huisstijl en identiteit hebben we een nieuwe website gerealiseerd. De responsive website is drietalig opgezet.
Versgeplukt heeft PARO volledig in een nieuw jasje gestoken. Na het ontwerp van een compleet nieuwe huisstijl en identiteit hebben we een nieuwe website gerealiseerd. De responsive website is drietalig opgezet.
In opdracht van Bureau Promotie Podiumkunsten BPP en MarketingMonday heeft Versgeplukt een aantal kernconcepten ontwikkeld voor vier uiteenlopende cases voor…
Versgeplukt ontwikkelde het concept en beeldtaal voor de meerjarige, internationale kustcampagne voor het NBTC Nederlands Bureau voor Toerisme & Congressen….
Boogaard transport, kraanverhuur uit Beverwijk ontwerpte Versgeplukt een nieuw logo, huisstijl en bijbehorende boogaard website. Daarnaast realiseerde Versgeplukt de nieuwe…
Voor het Do-It weekend van de Marcom-B opleiding van SRM kreeg Versgeplukt de opdracht om in zeer korte tijd een…
In opdracht van Communicatiebureau Salmay realiseerde Versgeplukt het design en de website voor www.nutriciazoetermeer.nl. De website is onderdeel van de…
In opdracht van MarketingMonday maakte Versgeplukt, voor verschillende cases uit de leergang Kunstconnectie marketing 2.0, diverse kernconcepten en creatieve doorvertalingen….