PARO Software & Engineering
Versgeplukt heeft PARO volledig in een nieuw jasje gestoken. Na het ontwerp van een compleet nieuwe huisstijl en identiteit hebben we een nieuwe website gerealiseerd. De responsive website is drietalig opgezet.
Versgeplukt heeft PARO volledig in een nieuw jasje gestoken. Na het ontwerp van een compleet nieuwe huisstijl en identiteit hebben we een nieuwe website gerealiseerd. De responsive website is drietalig opgezet.
In opdracht van MarketingMonday werd Versgeplukt gevraagd mee te denken voor het concept, copy, keyvisuals en brochure voor MarketingMonday Social…
Communicatie Pré Wonen Pré Wonen heeft Versgeplukt uitgekozen voor het design van hun nieuwe verkoopwebsite en een restyle van het…
Versgeplukt maakt in opdracht van Woodwing de designs visuals voor de Woodwing SmartDPS website.
Versgeplukt ontwikkelde het concept en beeldtaal voor de meerjarige, internationale kustcampagne voor het NBTC Nederlands Bureau voor Toerisme & Congressen….
Voor Duthler mode heeft Versgeplukt de nieuwe corporate identity en huisstijl ontwikkeld. Aan de hand van het reeds ontwikkelde logo…
Voor byBar Events heeft Versgeplukt een nieuw logo en daarop aansluitende huisstijl ontworpen.