In opdracht van Communicatiebureau Salmay realiseerde Versgeplukt het design en de website voor www.nutriciazoetermeer.nl. De website is onderdeel van de omgevingscommunicatie die Nutricia Zoetermeer inzet om omwonenden te informeren.
![](/wp-content/uploads/2013/11/nutricia-zoetermeer-website.jpg)
Vergelijkbare berichten
![byBar Events, logo en huisstijl](/wp-content/uploads/2015/02/bybar-events-visitekaartje-768x427.jpg)
byBar Events, logo en huisstijl
Voor byBar Events heeft Versgeplukt een nieuw logo en daarop aansluitende huisstijl ontworpen.
![theatermarketing 2.0](/wp-content/uploads/2013/11/theatermarketing2-1-768x396.jpg)
theatermarketing 2.0
Conceptontwikkeling en creatieve voorstellen voor diverse cases ten bate van de leergang Theatermarketing 2.0 in opdracht van MarketingMonday en Bureau…
![Kunstconnectie marketing 2.0](/wp-content/uploads/2013/11/kunstconnectie2-4-768x396.jpg)
Kunstconnectie marketing 2.0
In opdracht van MarketingMonday maakte Versgeplukt, voor verschillende cases uit de leergang Kunstconnectie marketing 2.0, diverse kernconcepten en creatieve doorvertalingen….
![Woodwing SmartDPS webdesign](/wp-content/uploads/2013/11/Woodwing-smartdps-4-768x396.jpg)
Woodwing SmartDPS webdesign
Versgeplukt maakt in opdracht van Woodwing de designs visuals voor de Woodwing SmartDPS website.
![Prophia huisstijl en website](/wp-content/uploads/2013/11/prophia-3-768x396.jpg)
Prophia huisstijl en website
De vraag van Prophia aan Versgeplukt was het creëren van een nieuw logo en huisstijl dat strak, modern, vriendelijk en…
![KLM concept copy SRM Do-It weekend](/wp-content/uploads/2013/11/klm-concept1-768x396.jpg)
KLM concept copy SRM Do-It weekend
Voor het Do-It weekend van de Marcom-B opleiding van SRM kreeg Versgeplukt de opdracht om in zeer korte tijd een…