Slijterij & Wijnhuis “Zeewijck” – Versgeplukt maakte voor het Whisky en Rum aan zee festival de huisstijl, logo en website.
www.whiskyenrumaanzee.nl

Vergelijkbare berichten

Theatermarketing 2.0 – Bureau Promotie Podiumkunsten
In opdracht van Bureau Promotie Podiumkunsten BPP en MarketingMonday heeft Versgeplukt een aantal kernconcepten ontwikkeld voor vier uiteenlopende cases voor…

Nederlands Bureau voor Toerisme NBTC
Versgeplukt ontwikkelde het concept en beeldtaal voor de meerjarige, internationale kustcampagne voor het NBTC Nederlands Bureau voor Toerisme & Congressen….

Prophia huisstijl en website
De vraag van Prophia aan Versgeplukt was het creëren van een nieuw logo en huisstijl dat strak, modern, vriendelijk en…

PARO heemskerk- huisstijl, website, beursstand
PARO Software & Engineering Versgeplukt heeft PARO volledig in een nieuw jasje gestoken. Na het ontwerp van een compleet nieuwe…

byBar Events, logo en huisstijl
Voor byBar Events heeft Versgeplukt een nieuw logo en daarop aansluitende huisstijl ontworpen.

Bert van Vulpen makelaars en hypotheken
Voor Bert van Vulpen heeft Versgepukt een aantal campagnes ontwikkeld die inspelen op de actualiteiten. Maar ook de nieuwe aankoop…