
Vergelijkbare berichten

theatermarketing 2.0
Conceptontwikkeling en creatieve voorstellen voor diverse cases ten bate van de leergang Theatermarketing 2.0 in opdracht van MarketingMonday en Bureau…

Leergang Limburg
Voor de leergang Limburg heeft Versgeplukt een aantal creatieve kernconcepten ontwikkeld voor diverse cases.

Prophia huisstijl en website
De vraag van Prophia aan Versgeplukt was het creëren van een nieuw logo en huisstijl dat strak, modern, vriendelijk en…

Duthler
Voor Duthler mode heeft Versgeplukt de nieuwe corporate identity en huisstijl ontwikkeld. Aan de hand van het reeds ontwikkelde logo…

Mobigo huisstijl logo concept
In opdracht van MarketingXperts heeft Versgeplukt de eerste concept- en designrichtingen opgezet voor de Mobigo huisstijl. Mobigo is een nieuwe…

byBar Events, logo en huisstijl
Voor byBar Events heeft Versgeplukt een nieuw logo en daarop aansluitende huisstijl ontworpen.