Skip to main content
Category

interaction design

interaction design

Bert van Vulpen makelaars en hypotheken

By apps, communicatie, concept en creatie, grafisch ontwerp, huisstijl en logo, interaction design, vastgoed communicatie

Voor Bert van Vulpen heeft Versgepukt een aantal campagnes ontwikkeld die inspelen op de actualiteiten. Maar ook de nieuwe aankoop campagne en het design voor de nieuwe website van Bert van Vulpen komen uit de koker van Versgeplukt.

Een inhaker was gericht op de formatie van het nieuwe kabinet, met een knipoog naar een bekend biermerk. ‘Je kunt vinden van het nieuwe kabinet wat je wilt, maar de hypotheekrenteaftrek blijft behouden. En dat is goed nieuws voor elke (toekomstige) huiseigenaar. En dus ook voor bert van vulpen makelaars!’

Neem een kijkje op de website van Bert van Vulpen makelaars

prewonen magazine

Pré Wonen – communicatie, huisstijl, magazine, website

By apps, communicatie, concept en creatie, grafisch ontwerp, huisstijl en logo, interaction design, online marketing Haarlem, portfolio, vastgoed communicatie, webdesign, websites

Communicatie Pré Wonen

Pré Wonen heeft Versgeplukt uitgekozen voor het design van hun nieuwe verkoopwebsite en een restyle van het Pré Wonen personeelsmagazine ZIN!. Voor Pré Wonen verzorgde Versgeplukt het interaction design, het webdesign en vormgeving voor de nieuwe verkoop website. Voor het interne magazine ZIN! verzorgde Versgeplukt de vormgeving en opmaak.

www.prewonen.nl

Watersport campagne NBTC

By apps, communicatie, concept en creatie, grafisch ontwerp, interaction design, online marketing Haarlem, portfolio, social media campagne

Voor het Nederlands Bureau voor Toerisme en Congressen (NBTC) heeft Versgeplukt (in samenwerking met i-knowhow) het concept en de realisatie op zich genomen voor de internationale watersport campagne. Het NBTC zet met de Watersport campagne, ‘Nederland, waar het water je beweegt’, Nederland op de kaart als aantrekkelijke watersportbestemming voor iedereen: gevarieerd, betaalbaar, goed bereikbaar en veilig. Na de opstart in 2011, primair gericht op zichtbaarheid, ligt in 2012 de focus op interactie met de consumenten.

Doelstellingen:

    Positionering Nederlandse wateractiviteiten
    Meer verblijfbezoek op, in of onder het Nederlandse water
    Meer bestedingen

Het Nederlands Bureau voor Toerisme & Congressen (NBTC) is de organisatie die verantwoordelijk is voor de marketing van Nederland in binnen- en buitenland. Via de merken ‘Lekker weg in eigen land’ en ‘Holland’ zetten ze Nederland op de kaart als aantrekkelijke bestemming.

watersport.holland.com

Prophia huisstijl en website

By apps, grafisch ontwerp, huisstijl en logo, interaction design, portfolio, webdesign, websites

De vraag van Prophia aan Versgeplukt was het creëren van een nieuw logo en huisstijl dat strak, modern, vriendelijk en een goede herkenbaarheid in zich moest hebben.
Daarna werd er door Versgeplukt een volledige huisstijl ontwikkeld die zowel grafisch als online goed vertaald moest kunnen worden. Vanuit de huisstijl is een huisstijl manual ontwikkeld die alle kleur, typografische en layout specifieke elementen definities bevat. De website van Prophia is in de stijl van Prophia opgezet voor maximale herkenbaarheid. In eerste instantie is er gekozen voor een rustige toegankelijke website met weinig toeters en bellen. Precies zoals Prophia het graag wilde.