Versgeplukt maakt in opdracht van Woodwing de designs visuals voor de Woodwing SmartDPS website.
![](/wp-content/uploads/2013/11/Woodwing-smartdps-4.jpg)
Vergelijkbare berichten
![Westvast vastgoed huisstijl](/wp-content/uploads/2013/11/westvast-2-768x396.jpg)
Westvast vastgoed huisstijl
Voor Westvast vastgoed realiseerde Versgeplukt een strak vormgegeven logo en huisstijl. In opdracht van Westvast Vastgoed werd er een logo…
![Bert van Vulpen makelaars en hypotheken](/wp-content/uploads/2013/11/bertvanvulpen-5-768x396.jpg)
Bert van Vulpen makelaars en hypotheken
Voor Bert van Vulpen heeft Versgepukt een aantal campagnes ontwikkeld die inspelen op de actualiteiten. Maar ook de nieuwe aankoop…
![Prophia huisstijl en website](/wp-content/uploads/2013/11/prophia-3-768x396.jpg)
Prophia huisstijl en website
De vraag van Prophia aan Versgeplukt was het creëren van een nieuw logo en huisstijl dat strak, modern, vriendelijk en…
![recreatie marketing 2.0 recron branding concept](/wp-content/uploads/2013/11/recreatiemarketing-derotonde1-768x396.jpg)
recreatie marketing 2.0 recron branding concept
In opdracht van MarketingMonday maakte Versgeplukt een viertal concepten en visuele kernconcepten voor de leergang recreatie marketing 2.0.
![Duthler](/wp-content/uploads/2013/11/duthler-5-768x396.jpg)
Duthler
Voor Duthler mode heeft Versgeplukt de nieuwe corporate identity en huisstijl ontwikkeld. Aan de hand van het reeds ontwikkelde logo…
![PARO heemskerk- huisstijl, website, beursstand](/wp-content/uploads/2013/11/paro-responsive-webdesign1-768x396.jpg)
PARO heemskerk- huisstijl, website, beursstand
PARO Software & Engineering Versgeplukt heeft PARO volledig in een nieuw jasje gestoken. Na het ontwerp van een compleet nieuwe…