
In opdracht van MarketingMonday werd Versgeplukt gevraagd mee te denken voor het concept, copy, keyvisuals en brochure voor MarketingMonday Social Media Masterclasses SocialStart, SocialOne en SocialTwo. MarketingMonday is marketingbureau uit Amsterdam gespecialiseerd in het ontwikkelen van commerciële strategieën, nieuwe marketing en social media. Lees meer over de MarketingMonday social media masterclasses op https://www.marketingmonday.nl/masterclasses/

Voor het Do-It weekend van de Marcom-B opleiding van SRM kreeg Versgeplukt de opdracht om in zeer korte tijd een concept te ontwikkelen voor KLM. Vrijdag 17.00 uur kreeg ik vier uitgebreide briefings op de mail en de volgende dag, zaterdag 09.00 uur moesten er 4 concepten voor presentatie retour.
Het was ‘kunst en vliegwerk’ maar… missie volbracht!
Werkzaamheden: copy, concept, vormgeving, grafisch ontwerp

Voor Duthler mode heeft Versgeplukt de nieuwe corporate identity en huisstijl ontwikkeld.
Aan de hand van het reeds ontwikkelde logo werd een doorvertaling gemaakt in stramien en grid voor diverse uitingen. De nieuwe folders, tassen, advertenties, bonus mailer etc. van Duthler mode werden door Versgeplukt vormgegeven en vastgelegd in een huisstijl manual.