In opdracht van MarketingMonday maakte Versgeplukt een viertal concepten en visuele kernconcepten voor de leergang recreatie marketing 2.0.

Vergelijkbare berichten

Gastouderbureau Pollewop Beverwijk – logo, huisstijl, website
Versgeplukt Gastouderbureau Pollewop.Gastouderbureau Pollewop is een dynamisch bureau waar kwaliteit en individuele benadering centraal staan.www.gastouderbureaupollewop.nl

Whisky en Rum aan zee festival – website, huisstijl, communicatie
Slijterij & Wijnhuis “Zeewijck” – Versgeplukt maakte voor het Whisky en Rum aan zee festival de huisstijl, logo en website….

Leergang Limburg
Voor de leergang Limburg heeft Versgeplukt een aantal creatieve kernconcepten ontwikkeld voor diverse cases.

Oxxio – campagnes zakelijke markt
In opdracht van JPGdance een aantal concepten gerealiseerd voor Oxxio zakelijk. Banners, drukwerk, animatie en webdesign.

Bert van Vulpen makelaars en hypotheken
Voor Bert van Vulpen heeft Versgepukt een aantal campagnes ontwikkeld die inspelen op de actualiteiten. Maar ook de nieuwe aankoop…

MarketingMonday social media
In opdracht van MarketingMonday werd Versgeplukt gevraagd mee te denken voor het concept, copy, keyvisuals en brochure voor MarketingMonday Social…