In opdracht van MarketingMonday maakte Versgeplukt een viertal concepten en visuele kernconcepten voor de leergang recreatie marketing 2.0.

Vergelijkbare berichten

Leergang Limburg
Voor de leergang Limburg heeft Versgeplukt een aantal creatieve kernconcepten ontwikkeld voor diverse cases.

Nederlands Bureau voor Toerisme NBTC
Versgeplukt ontwikkelde het concept en beeldtaal voor de meerjarige, internationale kustcampagne voor het NBTC Nederlands Bureau voor Toerisme & Congressen….

Gastouderbureau Pollewop Beverwijk – logo, huisstijl, website
Versgeplukt Gastouderbureau Pollewop.Gastouderbureau Pollewop is een dynamisch bureau waar kwaliteit en individuele benadering centraal staan.www.gastouderbureaupollewop.nl

van leeuwen vleesch – huisstijl, website, acties
Versgeplukt werkt ook voor de slager op de hoek! Nou ja… niet zo maar een slager. Als je bij van…

Woodwing SmartDPS webdesign
Versgeplukt maakt in opdracht van Woodwing de designs visuals voor de Woodwing SmartDPS website.

byBar Events, logo en huisstijl
Voor byBar Events heeft Versgeplukt een nieuw logo en daarop aansluitende huisstijl ontworpen.