In opdracht van MarketingMonday maakte Versgeplukt een viertal concepten en visuele kernconcepten voor de leergang recreatie marketing 2.0.
Vergelijkbare berichten
Mobigo huisstijl logo concept
In opdracht van MarketingXperts heeft Versgeplukt de eerste concept- en designrichtingen opgezet voor de Mobigo huisstijl. Mobigo is een nieuwe…
Prophia huisstijl en website
De vraag van Prophia aan Versgeplukt was het creëren van een nieuw logo en huisstijl dat strak, modern, vriendelijk en…
Leergang Limburg
Voor de leergang Limburg heeft Versgeplukt een aantal creatieve kernconcepten ontwikkeld voor diverse cases.
Brigitte Kramer Styling
In opdracht van Brigitte Kramer heeft Versgeplukt een nieuw logo, huisstijl en een haar website gerealiseerd. Brigitte Kramer Styling Op…
Mondygo.nl responsive webdesign haarlem
Versgeplukt maakte het Mondygo webdesign en diverse online uitingen. Een responsive website design voor homepage en vervolgpagina’s. Keywords hierbij waren…
Oxxio – campagnes zakelijke markt
In opdracht van JPGdance een aantal concepten gerealiseerd voor Oxxio zakelijk. Banners, drukwerk, animatie en webdesign.