Kunstconnectie marketing 2.0
In opdracht van MarketingMonday maakte Versgeplukt, voor verschillende cases uit de leergang Kunstconnectie marketing 2.0, diverse kernconcepten en creatieve doorvertalingen….
huisstijl, logo en corporate identity, haarlem, beverwijk
In opdracht van MarketingMonday maakte Versgeplukt, voor verschillende cases uit de leergang Kunstconnectie marketing 2.0, diverse kernconcepten en creatieve doorvertalingen….
In opdracht van MarketingMonday maakte Versgeplukt een viertal concepten en visuele kernconcepten voor de leergang recreatie marketing 2.0.
In opdracht van MarketingMonday werd Versgeplukt gevraagd mee te denken voor het concept, copy, keyvisuals en brochure voor MarketingMonday Social…
Conceptontwikkeling en creatieve voorstellen voor diverse cases ten bate van de leergang Theatermarketing 2.0 in opdracht van MarketingMonday en Bureau…
Voor byBar Events heeft Versgeplukt een nieuw logo en daarop aansluitende huisstijl ontworpen.
In opdracht van Algemene Woningbouwvereniging Monnickendam en Westvast heeft Versgeplukt de complete vastgoedcommunicatie voor het nieuwbouwproject De Trambaan gerealiseerd. Neem…
In opdracht van Bureau Promotie Podiumkunsten BPP en MarketingMonday heeft Versgeplukt een aantal kernconcepten ontwikkeld voor vier uiteenlopende cases voor…
In opdracht van MarketingXperts heeft Versgeplukt de eerste concept- en designrichtingen opgezet voor de Mobigo huisstijl. Mobigo is een nieuwe…
Voor Westvast vastgoed realiseerde Versgeplukt een strak vormgegeven logo en huisstijl. In opdracht van Westvast Vastgoed werd er een logo…
De vraag van Prophia aan Versgeplukt was het creëren van een nieuw logo en huisstijl dat strak, modern, vriendelijk en…
Meer is hier niet te zien. Toch meer zien? Ga naar contact en stuur een bericht.
Meer is hier niet te zien. Toch meer zien? Ga naar contact en stuur een bericht.