
Vergelijkbare berichten

Westvast vastgoed huisstijl
Voor Westvast vastgoed realiseerde Versgeplukt een strak vormgegeven logo en huisstijl. In opdracht van Westvast Vastgoed werd er een logo…

Theatermarketing 2.0 – Bureau Promotie Podiumkunsten
In opdracht van Bureau Promotie Podiumkunsten BPP en MarketingMonday heeft Versgeplukt een aantal kernconcepten ontwikkeld voor vier uiteenlopende cases voor…

Kunstconnectie marketing 2.0
In opdracht van MarketingMonday maakte Versgeplukt, voor verschillende cases uit de leergang Kunstconnectie marketing 2.0, diverse kernconcepten en creatieve doorvertalingen….

Whisky en Rum aan zee festival – website, huisstijl, communicatie
Slijterij & Wijnhuis “Zeewijck” – Versgeplukt maakte voor het Whisky en Rum aan zee festival de huisstijl, logo en website….

Webdesign vliegtickets
Responsive webdesign vliegtickets vliegtickets.nl

KLM concept copy SRM Do-It weekend
Voor het Do-It weekend van de Marcom-B opleiding van SRM kreeg Versgeplukt de opdracht om in zeer korte tijd een…