In opdracht van MarketingMonday maakte Versgeplukt, voor verschillende cases uit de leergang Kunstconnectie marketing 2.0, diverse kernconcepten en creatieve doorvertalingen. Na een korte briefing werden er in een paar weken uiteenlopende concepten en visuals gerealiseerd ter ondersteuning van de leergang.
Vergelijkbare berichten
Mondygo.nl responsive webdesign haarlem
Versgeplukt maakte het Mondygo webdesign en diverse online uitingen. Een responsive website design voor homepage en vervolgpagina’s. Keywords hierbij waren…
Duthler
Voor Duthler mode heeft Versgeplukt de nieuwe corporate identity en huisstijl ontwikkeld. Aan de hand van het reeds ontwikkelde logo…
Ardoer webdesign en app
In opdracht van Synetic heeft Versgeplukt de eerste aanzet gemaakt voor het nieuwe Ardoer webdesign en app. Tevens het interaction…
Pré Wonen – communicatie, huisstijl, magazine, website
Communicatie Pré Wonen Pré Wonen heeft Versgeplukt uitgekozen voor het design van hun nieuwe verkoopwebsite en een restyle van het…
van leeuwen vleesch – huisstijl, website, acties
Versgeplukt werkt ook voor de slager op de hoek! Nou ja… niet zo maar een slager. Als je bij van…
Brigitte Kramer Styling
In opdracht van Brigitte Kramer heeft Versgeplukt een nieuw logo, huisstijl en een haar website gerealiseerd. Brigitte Kramer Styling Op…