In opdracht van MarketingMonday maakte Versgeplukt, voor verschillende cases uit de leergang Kunstconnectie marketing 2.0, diverse kernconcepten en creatieve doorvertalingen. Na een korte briefing werden er in een paar weken uiteenlopende concepten en visuals gerealiseerd ter ondersteuning van de leergang.
Vergelijkbare berichten
Vastgoedcommunicatie De Trambaan – AWM
In opdracht van Algemene Woningbouwvereniging Monnickendam en Westvast heeft Versgeplukt de complete vastgoedcommunicatie voor het nieuwbouwproject De Trambaan gerealiseerd. Neem…
Woodwing SmartDPS webdesign
Versgeplukt maakt in opdracht van Woodwing de designs visuals voor de Woodwing SmartDPS website.
Pré Wonen – communicatie, huisstijl, magazine, website
Communicatie Pré Wonen Pré Wonen heeft Versgeplukt uitgekozen voor het design van hun nieuwe verkoopwebsite en een restyle van het…
byBar Events, logo en huisstijl
Voor byBar Events heeft Versgeplukt een nieuw logo en daarop aansluitende huisstijl ontworpen.
Westvast vastgoed huisstijl
Voor Westvast vastgoed realiseerde Versgeplukt een strak vormgegeven logo en huisstijl. In opdracht van Westvast Vastgoed werd er een logo…
Gastouderbureau Pollewop Beverwijk – logo, huisstijl, website
Versgeplukt Gastouderbureau Pollewop. Gastouderbureau Pollewop is een dynamisch bureau waar kwaliteit en individuele benadering centraal staan. www.gastouderbureaupollewop.nl