In opdracht van MarketingMonday maakte Versgeplukt, voor verschillende cases uit de leergang Kunstconnectie marketing 2.0, diverse kernconcepten en creatieve doorvertalingen. Na een korte briefing werden er in een paar weken uiteenlopende concepten en visuals gerealiseerd ter ondersteuning van de leergang.

Vergelijkbare berichten

Woodwing SmartDPS webdesign
Versgeplukt maakt in opdracht van Woodwing de designs visuals voor de Woodwing SmartDPS website.

Vastgoedcommunicatie De Trambaan – AWM
In opdracht van Algemene Woningbouwvereniging Monnickendam en Westvast heeft Versgeplukt de complete vastgoedcommunicatie voor het nieuwbouwproject De Trambaan gerealiseerd. Neem…

PARO heemskerk- huisstijl, website, beursstand
PARO Software & Engineering Versgeplukt heeft PARO volledig in een nieuw jasje gestoken. Na het ontwerp van een compleet nieuwe…

Gastouderbureau Pollewop Beverwijk – logo, huisstijl, website
Versgeplukt Gastouderbureau Pollewop.Gastouderbureau Pollewop is een dynamisch bureau waar kwaliteit en individuele benadering centraal staan.www.gastouderbureaupollewop.nl

Nederlands Bureau voor Toerisme NBTC
Versgeplukt ontwikkelde het concept en beeldtaal voor de meerjarige, internationale kustcampagne voor het NBTC Nederlands Bureau voor Toerisme & Congressen….

theatermarketing 2.0
Conceptontwikkeling en creatieve voorstellen voor diverse cases ten bate van de leergang Theatermarketing 2.0 in opdracht van MarketingMonday en Bureau…