Versgeplukt werkt ook voor de slager op de hoek! Nou ja… niet zo maar een slager. Als je bij van Leeuwen Vleesch een stuk vlees haalt dan kom je zeker terug. En dat verdient dan weer een mooie huisstijl. Vergesplukt realiseerde het van Leeuwen Vleesch logo en huisstijl. Daarnaast posters, flyers en een feestfolder.

Vergelijkbare berichten

KLM concept copy SRM Do-It weekend
Voor het Do-It weekend van de Marcom-B opleiding van SRM kreeg Versgeplukt de opdracht om in zeer korte tijd een…

Duthler
Voor Duthler mode heeft Versgeplukt de nieuwe corporate identity en huisstijl ontwikkeld. Aan de hand van het reeds ontwikkelde logo…

PARO heemskerk- huisstijl, website, beursstand
PARO Software & Engineering Versgeplukt heeft PARO volledig in een nieuw jasje gestoken. Na het ontwerp van een compleet nieuwe…

Webdesign vliegtickets
Responsive webdesign vliegtickets vliegtickets.nl

Nutricia Zoetermeer omgevingscommunicatie WordPress website
In opdracht van Communicatiebureau Salmay realiseerde Versgeplukt het design en de website voor www.nutriciazoetermeer.nl. De website is onderdeel van de…

Theatermarketing 2.0 – Bureau Promotie Podiumkunsten
In opdracht van Bureau Promotie Podiumkunsten BPP en MarketingMonday heeft Versgeplukt een aantal kernconcepten ontwikkeld voor vier uiteenlopende cases voor…