Voor de leergang Limburg heeft Versgeplukt een aantal creatieve kernconcepten ontwikkeld voor diverse cases.
Vergelijkbare berichten
recreatie marketing 2.0 recron branding concept
In opdracht van MarketingMonday maakte Versgeplukt een viertal concepten en visuele kernconcepten voor de leergang recreatie marketing 2.0.
Ardoer webdesign en app
In opdracht van Synetic heeft Versgeplukt de eerste aanzet gemaakt voor het nieuwe Ardoer webdesign en app. Tevens het interaction…
Theatermarketing 2.0 – Bureau Promotie Podiumkunsten
In opdracht van Bureau Promotie Podiumkunsten BPP en MarketingMonday heeft Versgeplukt een aantal kernconcepten ontwikkeld voor vier uiteenlopende cases voor…
Gastouderbureau Pollewop Beverwijk – logo, huisstijl, website
Versgeplukt Gastouderbureau Pollewop. Gastouderbureau Pollewop is een dynamisch bureau waar kwaliteit en individuele benadering centraal staan. www.gastouderbureaupollewop.nl
Boogaard transport beverwijk – website, logo en huisstijl
Boogaard transport, kraanverhuur uit Beverwijk ontwerpte Versgeplukt een nieuw logo, huisstijl en bijbehorende boogaard website. Daarnaast realiseerde Versgeplukt de nieuwe…
Bert van Vulpen makelaars en hypotheken
Voor Bert van Vulpen heeft Versgepukt een aantal campagnes ontwikkeld die inspelen op de actualiteiten. Maar ook de nieuwe aankoop…