Voor de leergang Limburg heeft Versgeplukt een aantal creatieve kernconcepten ontwikkeld voor diverse cases.
![](/wp-content/uploads/2013/11/leergang-Limburg-6.jpg)
Vergelijkbare berichten
![theatermarketing 2.0](/wp-content/uploads/2013/11/theatermarketing2-1-768x396.jpg)
theatermarketing 2.0
Conceptontwikkeling en creatieve voorstellen voor diverse cases ten bate van de leergang Theatermarketing 2.0 in opdracht van MarketingMonday en Bureau…
![Duthler](/wp-content/uploads/2013/11/duthler-5-768x396.jpg)
Duthler
Voor Duthler mode heeft Versgeplukt de nieuwe corporate identity en huisstijl ontwikkeld. Aan de hand van het reeds ontwikkelde logo…
![Boogaard transport beverwijk – website, logo en huisstijl](/wp-content/uploads/2013/11/boogaard-transport3-768x396.jpg)
Boogaard transport beverwijk – website, logo en huisstijl
Boogaard transport, kraanverhuur uit Beverwijk ontwerpte Versgeplukt een nieuw logo, huisstijl en bijbehorende boogaard website. Daarnaast realiseerde Versgeplukt de nieuwe…
![Vastgoedcommunicatie De Trambaan – AWM](/wp-content/uploads/2013/11/awm-detrambaan-4-768x396.jpg)
Vastgoedcommunicatie De Trambaan – AWM
In opdracht van Algemene Woningbouwvereniging Monnickendam en Westvast heeft Versgeplukt de complete vastgoedcommunicatie voor het nieuwbouwproject De Trambaan gerealiseerd. Neem…
![Brigitte Kramer Styling](/wp-content/uploads/2013/11/brigitte-kramer-2-768x396.jpg)
Brigitte Kramer Styling
In opdracht van Brigitte Kramer heeft Versgeplukt een nieuw logo, huisstijl en een haar website gerealiseerd. Brigitte Kramer Styling Op…
![Theatermarketing 2.0 – Bureau Promotie Podiumkunsten](/wp-content/uploads/2013/11/theatermarketing-1-768x396.jpg)
Theatermarketing 2.0 – Bureau Promotie Podiumkunsten
In opdracht van Bureau Promotie Podiumkunsten BPP en MarketingMonday heeft Versgeplukt een aantal kernconcepten ontwikkeld voor vier uiteenlopende cases voor…