Skip to main content
Category

online marketing Haarlem

Versgeplukt is een online marketing bureau in Haarlem. IJzersterk in SEO optimalisatie, social marketing en online strategie.

prewonen magazine

Pré Wonen – communicatie, huisstijl, magazine, website

By apps, communicatie, concept en creatie, grafisch ontwerp, huisstijl en logo, interaction design, online marketing Haarlem, portfolio, vastgoed communicatie, webdesign, websites

Communicatie Pré Wonen

Pré Wonen heeft Versgeplukt uitgekozen voor het design van hun nieuwe verkoopwebsite en een restyle van het Pré Wonen personeelsmagazine ZIN!. Voor Pré Wonen verzorgde Versgeplukt het interaction design, het webdesign en vormgeving voor de nieuwe verkoop website. Voor het interne magazine ZIN! verzorgde Versgeplukt de vormgeving en opmaak.

www.prewonen.nl

Watersport campagne NBTC

By apps, communicatie, concept en creatie, grafisch ontwerp, interaction design, online marketing Haarlem, portfolio, social media campagne

Voor het Nederlands Bureau voor Toerisme en Congressen (NBTC) heeft Versgeplukt (in samenwerking met i-knowhow) het concept en de realisatie op zich genomen voor de internationale watersport campagne. Het NBTC zet met de Watersport campagne, ‘Nederland, waar het water je beweegt’, Nederland op de kaart als aantrekkelijke watersportbestemming voor iedereen: gevarieerd, betaalbaar, goed bereikbaar en veilig. Na de opstart in 2011, primair gericht op zichtbaarheid, ligt in 2012 de focus op interactie met de consumenten.

Doelstellingen:

    Positionering Nederlandse wateractiviteiten
    Meer verblijfbezoek op, in of onder het Nederlandse water
    Meer bestedingen

Het Nederlands Bureau voor Toerisme & Congressen (NBTC) is de organisatie die verantwoordelijk is voor de marketing van Nederland in binnen- en buitenland. Via de merken ‘Lekker weg in eigen land’ en ‘Holland’ zetten ze Nederland op de kaart als aantrekkelijke bestemming.

watersport.holland.com

Nederlands Bureau voor Toerisme NBTC

By apps, concept en creatie, grafisch ontwerp, online marketing Haarlem, portfolio

Versgeplukt ontwikkelde het concept en beeldtaal voor de meerjarige, internationale kustcampagne voor het NBTC Nederlands Bureau voor Toerisme & Congressen. Het concept is ontstaan tijdens een ‘creatie op locatie’ brainstorm in samenwerking met I-knowhow en NBTC.

Deze campagne heeft als doel om, samen met de kustprovincies, de bekendheid van de Nederlandse kust te vergroten en (herhaal)bezoek te stimuleren. De NBTC campagne loopt in de belangrijkste herkomstlanden voor het kusttoerisme Duitsland, België en Nederland.

Mondygo.nl responsive webdesign haarlem

By apps, communicatie, concept en creatie, grafisch ontwerp, online marketing Haarlem, portfolio

Versgeplukt maakte het Mondygo webdesign en diverse online uitingen.

Een responsive website design voor homepage en vervolgpagina’s. Keywords hierbij waren usability, branding/indentiteit en conversie.

Mondygo is onderdeel van de Montys Travel Group, waartoe ook Vliegtickets.nl behoort. De Montys Travel Group is al 25 jaar een begrip in de reisbranche en Vliegtickets.nl is een van de grootste webwinkels voor vliegtickets in Nederland. Mondygo.nl is een merk van vliegtickets.nl.