Category

concept en creatie

Boogaard transport beverwijk – website, logo en huisstijl

By | apps, communicatie, concept en creatie, grafisch ontwerp, huisstijl en logo, portfolio

Boogaard transport, kraanverhuur uit Beverwijk ontwerpte Versgeplukt een nieuw logo, huisstijl en bijbehorende boogaard website. Daarnaast realiseerde Versgeplukt de nieuwe wordpress website, bioscoop reclame en diverse flyers en acties.

v/d Boogaard is één van de veelzijdigste logistieke dienstverleners in Noord-Holland. Zij beschikken over een uitgebreid wagenpark: van een slotenmakerbus tot een enorme vrachtwagen met kraan en trailer.

website boogaard.nl




MarketingMonday social media

By | apps, communicatie, concept en creatie, grafisch ontwerp, huisstijl en logo, online marketing Haarlem, portfolio, social media campagne | No Comments

In opdracht van MarketingMonday werd Versgeplukt gevraagd mee te denken voor het concept, copy, keyvisuals en brochure voor MarketingMonday Social Media Masterclasses SocialStart, SocialOne en SocialTwo. MarketingMonday is marketingbureau uit Amsterdam gespecialiseerd in het ontwikkelen van commerciële strategieën, nieuwe marketing en social media. Lees meer over de MarketingMonday social media masterclasses op https://www.marketingmonday.nl/masterclasses/

theatermarketing 2.0

By | communicatie, concept en creatie, grafisch ontwerp, huisstijl en logo, portfolio, social media campagne

Conceptontwikkeling en creatieve voorstellen voor diverse cases ten bate van de leergang Theatermarketing 2.0 in opdracht van MarketingMonday en Bureau Promotie Podiumkunsten.

Opdracht:
Ontwikkel een kernconcept voor 5 verschillende cases
Per case een visuele en tekstuele doorvertaling
Voorstel huisstijl en logo
Presentatie aan 30 cursisten Theatermarketing 2.0

KLM concept copy SRM Do-It weekend

By | concept en creatie, grafisch ontwerp, portfolio | No Comments

Voor het Do-It weekend van de Marcom-B opleiding van SRM kreeg Versgeplukt de opdracht om in zeer korte tijd een concept te ontwikkelen voor KLM. Vrijdag 17.00 uur kreeg ik vier uitgebreide briefings op de mail en de volgende dag, zaterdag 09.00 uur moesten er 4 concepten voor presentatie retour.

Het was ‘kunst en vliegwerk’ maar… missie volbracht!

Werkzaamheden: copy, concept, vormgeving, grafisch ontwerp

Duthler mode, huisstijl, corporate identity, folder

By | concept en creatie, grafisch ontwerp, huisstijl en logo, portfolio | No Comments
Voor Duthler mode heeft Versgeplukt de nieuwe corporate identity en huisstijl ontwikkeld.

Aan de hand van het reeds ontwikkelde logo werd een doorvertaling gemaakt in stramien en grid voor diverse uitingen. De nieuwe folders, tassen, advertenties, bonus mailer etc. van Duthler mode werden door Versgeplukt vormgegeven en vastgelegd in een huisstijl manual.